Alla inlägg den 6 april 2015

Av Sandra - 6 april 2015 22:56

ja idag klev jag på det här kostschemat och jag kan inte påstå att det är så jävla kul! Oavsett om jag ska äta sex mål om dagen så går jag och är hungrig och sötsugen konstant! Kan bara tänka mig hur det här kommer utveckla sig och bli värre med tiden haha! Men jag vet att det här kommer kroppen att tacka mig för i slutändan! Bara köra på!

Drog ut på pw imorse med, blev 1,5 timmes runda på drygt 10,34 km! Har varit så trött och slut i kroppen sen dess! & imorgon äre bara på't igen, men blir bara max 1h och sen lite rumpövningar på det! Ska försöka få med mig min vännina också!

Nä nu kallar sängen, blir upp tidigt och ladda inför nya tag!

Hejsvejs

Av Sandra - 6 april 2015 00:27

sååå.. jag kan börja med att berätta att gårdagen var sjukt trevlig! Blev lite biljard-häng med några vänner, var dock år och dagar sedan jag spelade det så vi behöver nog inte ens nämna hur det gick 'hah!

Sen imorse blev det en power walk på 1 timme i det sköna-förhoppningsvis-kommande-vårvädret. Sakta men säkert är det nog minsann påväg! & imorgon kommer jag börja med ett kost-schema 4 veckor fram som jag fått utav en tjej som jobbar med detta! Vilket kommer innebär 6 varierande måltider om dagen och 1-2 pws om dagen samt intervaller på det! Har gett mig f*n på att bli av med det lilla fettet jag har, för det är inte mer än störigt och onödigt! Så nu kommer jag sikta på mina mål och göra mitt absolut bästa för att nå ett underbart resultat! Hon kommer följa upp mig varje söndag så man har ju inte bara sig själv att bevisa utan henne också! Ska bli sjukt spännande och roligt, och framför allt sjukt jobbigt dom första 1-2 veckorna! Men utmaningar har alltid varit välkomnande för mig! Bring it on! :D

Så ja, vardagen kommer nog bli ganska omvänd nu på ett tag. Jag har ju varit den som unnat mig gosaker, fikat med vänner och gottat mig mitt i veckorna, och gå ifrån det helt till att börja äta rent och sååå många gånger om dagen, yep, det kommer kännas! Kommer ju såklart gå från minus till plus, för ren kost och träning blir man bara en bättre människa av ändå! Plus att det kommer innebära mycket utomhusträning och vilket i sin tur betyder natur och friska vindar! Nä, detta kommer bli hur bra som helst! Fick även en jättefin träningsjacka av min underbara sambo! Så nu är man ännu mer taggad! Träningskläder gör helt ärligt så himla mycket, tro't eller ej....

På tal om något annat, ni kommer säkert få ta del av massa fotografier här med, då jag ÄLSKAR att slänga fram kameran (som just för tillfället bara är min iphone6) men duger gott och väl tillsvidare, ska ta och köpa mig en ordentlig när pengarna förökat sig! \(^.^)\ woopwoop

Nä, nu får jag börja avrunda mig här, blir upp tidigt för träning och sedan iväg och storhandla till kommande vecka!

tjoh!

Ovido - Quiz & Flashcards