Alla inlägg den 23 april 2015

Av Sandra - 23 april 2015 13:04

Jaha, det tog sin tid att hitta hit igen!
Har varit fullt upp på andra håll, jobbet har gjort sitt, sena kvällar sitt och min träning likaså. Sen har jag känt mig allmänt oinspirerad till att sätta mig och skriva. Kan ju inte skriva om det inte finns något att skriva, eller? ^^

Men uppdatering it is!
Jag kämpar fortfarande med träningen! Kanske inte lika hårt, men det finns glöd ännu! Kosten har jag lagt på hyllan helt! Har om jag inte minns helt fel, ätit hemmagjorda pannkakor nu i 3 dagar i sträck! Haha! Snacka om att ha fått dille på det! & snacka om inte så nyttigt kanske! Meeeen whatever! :D huvudsaken jag är lycklig och nöjd med mig själv!

Fransförlängning
Imorgon, ääääntligen! Ska hem till en kär bekant (old friend) och göra nytt set fransar! Blev supernöjd sist jag var hos henne, men denna gången ska jag våga mig på lite mer "effekt" så det ser ju fram emot! hihi!

Hårförlängning
Idag kom det! Ligger och väntar på mig på posten, så tänkte strax bege mig för att hämta ut det! Jag hoppas hoppas att det är rätt nyans nu, så det kan smälta samman med mitt eget hår! Jag ser en bild framför mig hur bra det kan bli! Det är så roligt när man tänker efter. Allt det här lilla extra vi tjejer gör för oss själva, fransar, håret och träning mm. Det blir ju oftast på sommaren vi "blommar" ut! & jag tror säkert ni också fått höra den här kommentaren
"jaha, vem ska du göra dig så fin för"
Jaaa, mig själv! & sommaren! Jag känner iallafall så! Jag gör mig fin FÖR sommaren det är väl inget konstigt med det?! Sen har jag ju också en bonus i mitt liv, då jag har en sambo att få visa upp mig för! & att få komplimanger om hur fin, snygg, vacker jag är dagligen trots utan smink och sletna mjukiskläder, det är för övrigt guld värt! Han är bäst min man! <3 #lyckligajag

Torsdagen fortsätter...
Nu ska jag klä mig, sen blir det dags för antingen en löprunda eller pw! :)

Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards