Alla inlägg den 16 april 2015

Av Sandra - 16 april 2015 21:19

kunde inte låta bli kameran alls idag, tog mig en promenad och fick dessa underbara bilder!

jag hoppas att jag kan köpa mig en ordentlig kamera en vacker dag, men får nöja mig med min iphone6 ett tag till :)

Av Sandra - 16 april 2015 13:48

Ja nu har det gått 11 dagar med både träning och kost!
Och jag har redan sett framsteg, dock inga stora förändringar, men små förändringar är trots allt också ett resultat i slutändan! Men som det ser ut nu så kanske jag nöjer mig här snart, det handlar ju bara om mig själv, vad jag känner och var jag är nöjd. Så vi får se! Men kommer inte lägga av med träning eller äta nyttigt för det! Utan bara få slippa det här strikta kostschemat, att inte vara kontrollerad utan få vara fri! Den känslan!

Nåja, jag tänkte även dela med mig av lite bilder jag tagit under mina pw/jogg-pass i naturen! Lite från då och nu...

enjoy!




Ovido - Quiz & Flashcards