Alla inlägg den 24 april 2015

Av Sandra - 24 april 2015 20:53

En ledig men tidig morgon!
Satte mig på tåget till Påarp strax före åtta imorse, och två timmar senare hade man superfina fransar! Lika nöjd som sist, om inte mer nöjd denna gången! Tack så mycket S!

... hem & tvätta
Ja sen tillbringade jag resten av dagen till att tvätta, tråkigt som vanligt men skönt när det är gjort!
Mannen kom hem sen där omkring 17 tiden, och då drog vi direkt till Mio. Hittade en soffa som vi båda föll för, så det lär nog bli den i slutändan :) känns sjukt att vi flyttar snart!! Ska bli så enormt skönt att bo i större ytor och ha BALKONG! Med fab utsikt! :D
Läääängtar ihjäl mig nu!
Har även sett så mycket fint som jag vill inreda lägenheten med! låt tiden gå liiiite fortare nu tack!

Jaja, nog med mitt längtande!
Ikväll blir det iaf mysfaktor på hög nivå! God mat, godis, spel och massa mys med min man! & jag måste även få tillägga att jag LÄNGTAR till nästa helg med, den 1 maj har vi nämligen varit tillsammans i fyra år, alltså, fyra åååår! Herregud vad tiden går fort! Och det allra bästa är också att vi lyckas bli nykära i omgångar! Jag har det bra jag!

Dags att kila...
Ha en fin helg! Nu ska jag äta min supergoda köttfärsås

Ovido - Quiz & Flashcards