Alla inlägg den 20 april 2015

Av Sandra - 20 april 2015 14:59

Började dagen med 1,5h pw!
Med min finaste vän S dessutom! Vi gick runt i pålsjö samt Maria park, hon visade mig sitt blivande hem, det är så fint område, och vi började genast planera alla aktiviteter som ska göras där i sommar! Haha! Plus att vi ska sätta oss och göra en "2 do list" över utflykter och aktiviteter som vi tänkt göra, och har jag turen och lyckan med mig så kommer det nog bli den bästa sommaren någonsin! :D känner bara lycka över livet just nu!

Paket på posten!
ääääntligen kom det efterlängtade paketet! Nämligen mina nya träningskläder och skor! Eftersom jag tränar så mycket mer nu så behövs det ombyten, och allt jag beställt satt som en smäck! Älskar mina shorts, det får gärna bli så pass varmt så jag kan börja använda dem med! :D

en liten viktig notis
det är aldrig försent att förändra något i livet, det är aldrig försent för att må riktigt bra och känna lycka! vägen är olika lång för oss alla att nå dit, men vi har alla samma val att välja på, antingen ge allt eller ge upp, det är helt upp till dig!

Ha en fin måndag!

Ovido - Quiz & Flashcards