Alla inlägg den 19 april 2015

Av Sandra - 19 april 2015 15:53

sprang min första mil idag!
Har aldrig sprungit så långt någonsin, och jag tog det till och med under timmen! För att vara i mitt skick, dvs otränad och dålig kondis så är jag sjukt stolt över mig själv! Fick till och med någon slags kramp i ena benet, och det blev i princip bara värre ju längre jag sprang, men envis som man är så gav man inte upp!

cheat-helg
mmh, denna helgen har jag ätit hur jag vill och när jag velat. Blir att köra strikt nu sista veckan! Sen kommer jag inte följa kostschemat mer! Blir träning regelbundet, för det vill jag inte tappa! Förra veckan brände jag 2500 kalorier, blev 5 mil totalt! & det är de jag inte vill förlora utan fortsätta med framöver!

Nu ska jag fixa till mig så smått, bara degat mig denna dag sen jag kom hem från träningen, samt tryckt i mig
ungerska mackor som mannen lagat! smarrigt!

Härlig söndag på er!

Ovido - Quiz & Flashcards