Alla inlägg den 14 april 2015

Av Sandra - 14 april 2015 22:15

Denna morgonen började kl 9!
Jag ställde klockan på halv nio, och upp kom jag i princip direkt! På med kläderna och sedan ut på pw!
Blev nästan 1,5h på 8,80 km! Kände hur jag tog ut mig ordentligt vilket var skönt! Känns även i benen nu ikväll.

Dock har dagen varit trist och grå, regnet har öst ner, men det blev ändå en "fika" dejt med flickorna nere vid hamnen. För min del blev det bara en kopp svart kaffe, duktiga jag som inte föll för alla godsaker som fanns att välja på! 'hähä

Kvällen/dagen har inte varit nådig mot mig dock, har känt mig smått "borta bland moln" smått irriterad och känslan av att hoppa av har varit lockande... MEN jag har bitit ihop, och jag ska försöka kämpa in i det sista! Det är ju trots allt inte långt kvar nu...

nä, nu ska jag avrunda mig här. tänker lägga mig tidigt och se om jag orkar ta tag i morgonträningen innan jobbet, hoppas på att man samlat på sig ny energi.

sååå.. natti på er!

Ovido - Quiz & Flashcards