Alla inlägg den 7 april 2015

Av Sandra - 7 april 2015 16:34

Började dagen med att vakna strax efter 07:00 och drog därefter ut på powerwalk kring åtta snåret. Vädret var inget vidare, blåsigt och kallt, och jag såg bara hur långt jag skulle ha framför mig innan jag fick komma in i värmen igen! Men det var bara att ta sig i kragen, 1h är inte så farligt tänkte jag. Men det slutade visst med 1,5 timmes pw då jag lyckades gå vilse! Haha! Tji fick jag! :D

Jag tänkte faktiskt hålla mig och er andra uppdaterade kring min utmaning dessa kommande veckorna! Än sålänge har jag dragit på mig sjuk träningsvärk och är hungrig/sötsugen på saker och ting! Men viljan att fixa detta är större än dumheten där!

Nu strax ska jag ta mig en promenad och hämta ut paket, två par skor som jag hoppas ska sitta som en smäck!

Annars blir det nog en lugn kväll, tänkte först om jag skulle orka bege mig ut på ännu en pw med en vännina, men tror inte min kropp är lika villig där ^^ vi får la se!

Nä, nu ska jag kila! todiloo!

Ovido - Quiz & Flashcards