Alla inlägg den 13 april 2015

Av Sandra - 13 april 2015 21:28

Gokväll där ute!
Jag började min måndag med att vakna omkring 09:00 för att sen dra ut på 1h pw. Det blåste något fruktansvärt men det gick ann! Blev en runda på 7,26km!
Därefter hann jag både med att städa hemmet, laga middag till i veckan, och baka nyttiga brownies som tydligen har blivit en liten favorit! ^^

När klockan blev 18 var det dags!
Blev ytterligare 1h pw på 8,37km! Denna gången högre tempo och lite mer flås! Så imorgon lär jag nog känna detta i mina ben lite extra :D

Men ingen vila denna veckan!
nix, nu har jag endast drygt 2 veckor kvar! Kommer vara klar med detta den 25e april! Så nu ska jag ligga i extra hårt och bara köra på! Morgonträning väntas imorn iallafall, oavsett hur trött och slö jag må va! woopwoop!

ikväll blir det tidig säng, så natti på er!

Ovido - Quiz & Flashcards