Alla inlägg den 8 april 2015

Av Sandra - 8 april 2015 22:10

blev en sväng ner till hamnen vid 12 tiden, solen tittade fram så jag och en vännina passade på att få lite sol i ansiktet. Riktigt skönt väder. Märks att våren närmar sig nu..

Nu ikväll har det varit lugnt, har inte varit så pigg, och humöret har inte heller varit på topp. Så får hoppas att morgondagen blir bättre, jobbar till 18:00 men det är helt okej. Vet dock inte om jag ska bege mig ut på en pw före eller efter jobbet, funderar på morgonen, men får se hur jag känner mig.

aja, nu ska jag lägga mig! najti

Av Sandra - 8 april 2015 08:45

fyyyy..... fan. klockan ringde 06;00 imorse, min kropp var inte vaken, jag var absolut inte vaken! men det var bara till att masa sig upp och dra på sig träningskläderna! kan säga som så att mina ben hade nästintill mordisk-värk, kroppen har varit aktiv i fem dagar i rad nu, så det känns.... en aning.

Men ja, ut kom jag, och iväg var det. Tills jag insåg att när jag började jogga så var det som en strålning som gick från svanskotan och ner i benet, gjorde så satans-helvetes ont så mina intervaller som jag skulle göra blev en total flopp! Min tanke var att köra 30 min totalt. Springa 1 min och gå raskt i 1 min. Men nä, hur mycket jag än kämpade och hur mycket jag än ville så gick det inte. Jag joggade bara på när jag kände att jag kunde. Och gick raskt därefter. Så ja, kanske dags att vila en dag. Funderar på om jag ska göra det imorgon eftersom jag ska jobba, kör öppning till 18:00 så kan jag ju isåfall se om jag pallar med en kvälls pw, det är ju bättre än inget.

Nåja, nu blir det frukost. Två knäcke med ägg, utan gulan. Sa jag att livet var underbart? Hah.

Ovido - Quiz & Flashcards