Alla inlägg den 11 april 2015

Av Sandra - 11 april 2015 20:48

blir ingen helg för min del.
Istället kör vi på en hel helgs jobb, inget jag egentligen hurrar över, men det är money.

blev ingen träning imorse heller. då mina grannar hade världens jäkla fest fram till kl 04:00 >< sov sjukt dåligt och behövde få mina 5 timmars sömn innan jag skulle bege mig till jobbet.

Nu sitter man här och bara känner hur livet inte är så roligt som det kunde varit. Har blivit bortbjuden nu ikväll på två olika ställen men inte kunnat delta pga min kost och dylikt. Känner att jag inte vill sätta mig i en position där jag inte riktigt kan styra det, känns lite för tidigt för att jag ska falla i den fällan och typ "ääh, en sån gör inget, lite sånt gör inget, det kommer inte hända något" osv osv osv.. Då har jag helt plötsligt hamnat i mina ovanor. Nix, får köra på nu! Har "bara" 3 veckor kvar! Sen jäklar!

Jag älskar att utmana mig själv, och detta är nog det jobbigaste och samtidigt roligaste jag gjort! För vem vill inte kunna imponera på sig själv? :D

Trevlig helg på er!

min middag, lite mindre än 150g fläskfile, 100g sallad, naturel kvarg & en BCAA päronsmak!

Ovido - Quiz & Flashcards