Alla inlägg den 29 april 2015

Av Sandra - 29 april 2015 23:14

Ni kan låtsas tycka om mig..
& jag kan låtsas tycka om er med under tiden. Hela den här fasen, hela det här skådespeleriet kan hålla på en evighet, för jag har kommit till en punkt där jag helt enkelt inte bryr mig längre, jag ser mitt mål framför mig hela tiden, jag ser så mycket mer än den lilla hålan av mörker och falskhet. Det här är absolut inget nytt, eller något som legat och grott under en natt, utan det här mina vänner är något som pågått under en lång tid. & ja, jag skulle väl ljuga om jag sa att det aldrig har påverkat mig, för det har det väl. Men jag är bara bättre än så, jag är väl bara bättre än er skulle jag vilja säga på ren svenska. Det är så lustigt emellanåt, när jag väl tänker på det. Jag vet så mycket, fast ingen direkt sagt något, jag bara vet. & när man kommit dit, så är det bara såååå jävla skönt att bara rycka på axlarna och gå vidare...
Ja det må låta flummigt, och ingen av er som läser lär förstå ett skvatt! Men det är också så skönt! Att kunna skriva av sig pest och ingen blir smittad. underbart

alltså ni anar inte...
hur underbart mitt liv är just nu! ren magi utspelas i min vardag! jag vaknar lycklig och jag går och lägger mig lycklig! & det är väl så livet ska levas, inte sant? Jag har så mycket inom mig som jag vill kunna göra, utmaningar som jag vill ta mig ann! & det bästa av allt, jag kommer göra det!

livet är för kort för att vara rädd
Man måste våga för att vinna! Ni vet den här "boxen" alla pratar om, som man måste kliva ut ur ibland.. Jag har ingen box! Vad ska jag med den till? Varför ska jag vara rädd för att gå utanför ramarna när världen ändå är så stor och jag har alla möjligheter till att göra precis-vad-fan-jag-vill med det, sålänge JAG är lycklig! Det är väl så man ska känna, ingen eller inget ska få hålla tillbaka en, man ska kunna ta för sig och känna att, det här är jag värd, det här har jag kämpat för! Så låt dig aldrig stoppas!

& med detta sagt..
så hoppas jag att trots mitt flummiga och fumliga inlägg har ni på något sätt förstått en poäng i det hela..

Ovido - Quiz & Flashcards